Over G-STAR RAW: sinds onze oprichting in 1989 was “Just the Product” altijd de G-Star filosofie. Deze doelgerichte benadering heeft tot vele “eerste keer” op het gebied van denim geleid: de invoering van “Luxusdenim voor de weg”, door de combinatie van ambachtelijke kunst het hoogste niveau met de look van de straat om een nieuwe denimwereld te creëren; de positionering van onbehandelde denim als draagbaar en aantrekkelijk materiaal; en de ontwikkeling van onze opvallende denim silhouet door de invoering van architectonisch en 3D-ideeën in de denimconstructie. Bovendien hebben we de eigen schoonheid van Denim benadrukt, door wasbeurten en verekkingen te ontwikkelen die de unieke eigenschappen en kwaliteiten voortbrengen. Het huidige geavanceerde palet aan wassingen vertegenwoordigt een hele levensgeschiedenis, van ruwe, ongewassen denim tot diepe indigokleuring tot extreem bleekmiddel met veredelingen, die meerdere lagen van slijtageverschijnselen geven om markante, gestructureerde kledingstukken met ziel te creëren.